Video

Obama, SHBA tė rrisin besimin

Kohėzgjatja: 0:0

Pare 3548 here

On line 1078 dite

video »

3/18/2010 10:34:15 AM

Kafeja bėn mirė pėr shėndetin

Sipas eksperteve kafeja ndihmon ne shmangien e diabetit te tipit 2 dhe ndihmon ne parandalimin e disa llojeve te kancerit.


18 Mars 2010
info@hermesnews.org


WASHINGTON (SHBA) Njė studim i ri tregon se kafeja i bėn mire shėndetit pasi zvogėlon rrezikun e diabeteve, sėmundjes Parkinson dhe kancerit te shtyllės kurrizore. Gjithashtu qe t’ju pėrmirėsoje humorin dhe te kuroje dhimbjen e kokės. Me njė fjale sa me shume kafe ne dite te pini aq me shume do te ndjejeni ne forme te mire.

Kėto rezultate u bene publik ne njė takim shkencor ne Washington D.C. “Imazhi i kafes nuk ėshtė gjithnjė pozitiv. Edhe pse konsiderohet ushqim i shėndetshėm, nuk po iu kėrkojmė njerėzve qe nuk e pine, te pine kafe vetėm pėr shėndetin”, thotė dr. Rob van Dam nga ky universitet.

Raporti i rreth 400 rasteve te konsumit te kafesė, sipas Doktor Lenore Arab, thotė se ''..pija mbron nga disa tipe kanceri te shtyllės kurrizore, si dhe kanceri i zorrės se trashe dhe i mėlēisė, duke zvogėluar sasinė e kolesterolit, acidit dhe sekrecioneve ne shtyllėn kurrizore, pėrshpejton kalimin e pėrbėrėsve ne shtyllėn kurrizore".

Por te kafeja nuk ka vetėm te mira, pasi mund te rrisė rreziqet e leucemisė dhe kancerit te stomakut. Studimet tregojnė se disa njerėz mund te jene te cenueshėm ndaj kėtyre rreziqeve, pėr shembull gratė shtatzėna dhe nenat duhet ta kufizojnė konsumimin e kafes.




HermesNews - ©2010

Dėrgo me email | Stampo artikullin | Artikulli ėshtė lexuar 239 here