Video
8/28/2012 5:56:21 PM
A te mban zgjuar kafja ?
Kafja mund tė jetė e mirė pėr trurin gjithashtu, tregoi njė tjetėr studim nga neuroshkencėtarėt nė Universitetin e Lisbonės, pasi mund tė ndihmojė pėr tė parandaluar degjenerimin nervor
TIRANĖ - Ėshtė njė nga pijet mė tė preferuara dhe shumė njerėz thonė se pa njė kafe nė mėngjes nuk e nisin ditėn
"Pa njė kafe nė mėngjes nuk e filloj ditėn. Kafja mė hap sytė e mė gjallėron", thotė njė 40 vjeēar, teksa rrufit kafen e tij nė njė nga lokalet e Tiranės.
Visi, kamarier nė njė nga lokalet nė qendėr tė Tiranės, thotė se pėrgjithėsisht njerėzit porositin kafe, kryesisht nė mėngjes, por edhe nė orėt e drekės e pasdites. "Kafja ėshtė mė e konsumuara", thotė ai.
Por, a tė mban vertet kafja zgjuar, sikurse shumė pretendojnė ? Njė studim i shkencėtarėve anglezė tregoi se niveli i nxitjes sė ankthit mes konsumuesve tė rregullt tė kafesė ishte mė i ulėt, sesa atyre qė nuk pinin kafe.
Mes personave qė e kanė bėrė zakon pirjen e kafesė, organizmi krijon njė lloj imuniteti a tolerance ndaj kafeinės, duke shmangur ēdo efekt tė saj, thuhet nė kėtė studim. Por, kur personat qė konsumojnė shumė kafe pėrpiqen t'a rrallojnė atė, janė tė prirur pėr tė provuar dhimbje koke, ndaj marrja rregullisht e kafesė i kthen ata pėrsėri nė gjendjen qė u dukej normale.
Nga ana tjetėr, shkencėtarėt kanė ngritur pyetjen se sa ndikon kafeina nė shėndet, duke ndėrmarrė mjaft studime. Ndėrkohė, njė studim nė Hollandė tregoi se njerėzit qė pijnė shumė kafe ose ēaj nuk duhet tė shqetėsohen, sepse nga ato pėrfiton zemra e tyre.
Kafja mund tė jetė e mirė edhe pėr trurin gjithashtu, tregoi njė tjetėr studim nga neuroshkencėtarėt nė Universitetin e Lisbonės, pasi mund tė ndihmojė pėr tė parandaluar degjenerimin nervor, shoqėruar me ērregullime tė trurit dhe plakjes.


Dėrgo me email
Stampo artikullin
Artikulli ėshtė lexuar 140 here